Izvještaj Stožera civilne zaštite Kloštar Podravski 28.4

Izvještaj Stožera civilne zaštite Kloštar Podravski 28.4

29 Travanj, 2020

Stožer civilne zaštite donio je odluku o održavanju pogreba, posljednjih ispraćaja i polaganja urni za vrijeme koronavirusa. S obzirom na rizik prijenosa bolesti COVID-19 prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na sve osobe na području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebničkom djelatnošću. Tako su dana 28.04.2020. djelatnici Komunalnog Poduzeća Kloštar Podravski koji su ujedno i Članovi civilnog stožera prema smjernica i naputcima izvršile pokop osobe preminule od posljedica bolesti COVID -19. Posljednji ispraćaj održao se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo. Valja napomenuti kako preminula osoba od posljedice COVID - 19 posljednjih mjeseci nije boravila u području Koprivničko – Križevačke županije već je Općina Kloštar Podravski njeno prijašnje mjesto prebivališta stoga je posljednji ispraćaj održan na mjesnom groblju Kloštar Podravski.

Sukladno dopisu Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske KLASA: 810-03/20-11/3 UR BROJ: 511-01-330-20-102 članovi stožera civilne zaštite Kloštar Podravski obilazili su javne površine u svrhu civilne zaštite od COVID - 19. Prilikom višestrukog obilaska područja Općine Kloštar Podravski ustanovljeno je da sve trgovine pridržavaju higijenskih mjera zaštite, propuštanja ograničenog broja osoba i udaljenosti između osoba koje se nalaze u trgovini. Obiđena su područja dječjih i nogometnih igrališta, parkova, vinograda  i škola, prilikom istog nisu uočena kršenja mjera zaštite. Obavljeno ukupno 26 intervencija rizičnoj skupini starijoj od 65 godina na području Općine Kloštar Podravski u svrhu pružanja skrbi, odnosno dostava potrebnih namirnica od strane gerontodomaćica  programa „Zaželi”.

Zaprimljeno je 39 zahtjeva za izdavanjem e - propusnice koja je potrebna pri napuštanju mjesta prebivališta prema Mjerama zaštite propisanih ODLUKOM o napuštanju mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj: KLASA: 810-06/20-01/7 UR BROJ: 511-01-300-20-14. Odbijeno je 5 zahtjeva zbog neopravdanih razloga napuštanja mjesta prebivališta odnosno stalnog boravišta, dok ih je 34 odobreno.

Napominjemo da je radno vrijeme  izdavanja  e- propusnica od 8 do 12 sati svakog radnog dana, te da se zahtjev preda pravovremeno, odnosno minimalno dan ranije izuzevši hitne slučajeve.

 

Načelnik Stožernog odbora

     Ivan Čupen